TigerMeet.app - licencja ekranu rezerwacji

Cena - skontaktuj się z nami.
Opis
Tiger Meeting - licencja ekranu rezerwacji

Tiger Meeting - system rezerwacji sal integrujący się z najpopularniejszymi aplikacjami kalendarzy.

      Integracja z aplikacjami kalendarzy - Exchange Server on-prem, Exchange Online, Microsoft 365, Google Workspace, Google Calendar, iCalendar…

      Bezterminowa licencja – brak opłat cyklicznych, jednorazowy zakup.

      2 typy licencji – dla:
        panelu rezerwacji,
        panelu informacyjnego.

      Kompatybilność z panelami Android – działa na urządzeniach z Androidem 4.1 (i wyższym), dedykowany dla ekranów od 6 do 15 cali (współpraca z panelami posiadającymi sygnalizujące podświetlenia LED).

      System jest bezpieczny, nie wymaga serwera – instalowany i działający bezpośrednio na panelach. Brak połączenia z chmurą = wysoki poziom bezpieczeństwa IT.

      Rezerwacje z poziomu kalendarza i panelu – możliwość rezerwacji każdej sali z dowolnego panelu, jaki jest w obrębie systemu oraz podgląd informacji dotyczących sal (np. ilość miejsc w sali, czy dostępny na niej sprzęt).

      Centralne zarządzanie - wszystkie konfiguracje, ustawienia i aktualizacje można przesyłać do urządzeń centralnie za pośrednictwem aplikacji Admin.

      Personalizacja – możliwość dostosowania szaty graficznej - różne motywy oraz kolorystyka.

      Wielojęzyczność - wsparcie ponad 40 języków.

      Darmowe aktualizacje i wsparcie techniczne – przez cały okres użytkowania.

Strona producenta: TigerMeeting.app

Oznaczenia
Symbol
TM-AX-CL
Logistyka
Jednostka podstawowa
szt.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.
© SolEx B2B