Opis
Tiger Meeting - licencja ekranu informacyjnego/zbiorczego
Tiger Meeting - system rezerwacji sal integrujący się z najpopularniejszymi aplikacjami kalendarzy.
Integracja z aplikacjami kalendarzy - Exchange Server on-prem, Exchange Online, Microsoft 365, Google Workspace, Google Calendar, iCalendar…
Bezterminowa licencja – brak opłat cyklicznych, jednorazowy zakup.
2 typy licencji – dla:
panelu rezerwacji,
panelu informacyjnego.
Kompatybilność z panelami Android – działa na urządzeniach z Androidem 4.1 (i wyższym), dedykowany dla ekranów od 6 do 15 cali (współpraca z panelami posiadającymi sygnalizujące podświetlenia LED).
System jest bezpieczny, nie wymaga serwera – instalowany i działający bezpośrednio na panelach. Brak połączenia z chmurą = wysoki poziom bezpieczeństwa IT.
Rezerwacje z poziomu kalendarza i panelu – możliwość rezerwacji każdej sali z dowolnego panelu, jaki jest w obrębie systemu oraz podgląd informacji dotyczących sal (np. ilość miejsc w sali, czy dostępny na niej sprzęt).
Centralne zarządzanie - wszystkie konfiguracje, ustawienia i aktualizacje można przesyłać do urządzeń centralnie za pośrednictwem aplikacji Admin.
Personalizacja – możliwość dostosowania szaty graficznej - różne motywy oraz kolorystyka.
Wielojęzyczność - wsparcie ponad 40 języków.
Darmowe aktualizacje i wsparcie techniczne – przez cały okres użytkowania.
Strona producenta:
TigerMeeting.app
Logistyka
Jednostka podstawowa
szt.
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby powyższe dane były poprawne, jednak nie gwarantujemy, że publikowane informacje nie zawierają błędów, które nie mogą jednak stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń.